Post autor: wersatis » 28 gru 2014, o 19:26
Ja miałem spięcia jakoś maju-czerwcu br. Pan na rejestracji odmówił mi rezerwacji miejsca na trasie Lublin Tomaszów Lubelski.Tłumaczył, ze nie będzie marnował rezerwacji, bo priorytetem są osoby jadące całą trasę do Zamościa i Tomaszowa Lubelskiego. Jeżeli coś będzie wolnego to kierowca zabierze. Ja nie mogę tak ryzykować. Po 20:40 z Lublina tylko Państwo jeździli. No i PKS ok. 1 w nocy, którego nie brałem pod uwagę. Ostatecznie musiałem przeorganizować kalendarz, aby wracać wcześniej.
Pod jaki numer bądź adres email zastrzeżenia można zgłaszać. Wiele osób na forum sygnalizowało rózne sytuacje. W Busmaxie zamojskim pod pod cennikiem jest numer do biura, aby zgłaszać zastrzeżenia do pracowników firmy. Dzięki temu oni jakość obsługi mają na wysokim poziomie.
Ja miałem spięcia jakoś maju-czerwcu br. Pan na rejestracji odmówił mi rezerwacji miejsca na trasie Lublin Tomaszów Lubelski.Tłumaczył, ze nie będzie marnował rezerwacji, bo priorytetem są osoby jadące całą trasę do Zamościa i Tomaszowa Lubelskiego. Jeżeli coś będzie wolnego to kierowca zabierze. Ja nie mogę tak ryzykować. Po 20:40 z Lublina tylko Państwo jeździli. No i PKS ok. 1 w nocy, którego nie brałem pod uwagę. Ostatecznie musiałem przeorganizować kalendarz, aby wracać wcześniej.
Pod jaki numer bądź adres email zastrzeżenia można zgłaszać. Wiele osób na forum sygnalizowało rózne sytuacje. W Busmaxie zamojskim pod pod cennikiem jest numer do biura, aby zgłaszać zastrzeżenia do pracowników firmy. Dzięki temu oni jakość obsługi mają na wysokim poziomie.