co dalej z tomaszowskim PKS?
przeczytaj sobie artykuł w Tygodniku Zamojskim z 12.11.2014 " Wielki przekręt w Tomaszowie Lubelskim"
Gość pisze:przeczytaj sobie artykuł w Tygodniku Zamojskim z 12.11.2014 " Wielki przekręt w Tomaszowie Lubelskim"
W wielu przypadkach ludzie mają problem czytania ze zrozumieniem, a Ci co rozumieją to nie widza nic złego w rozkradaniu państwowego majątku.
Żukowski nie zdążył naprawić PKS ma kolejne 4 lata i na pewno coś poradzi, żeby PKS wrócił i ludzie znowu mieli pracę
Gość pisze:Żukowski nie zdążył naprawić PKS ma kolejne 4 lata i na pewno coś poradzi, żeby PKS wrócił i ludzie znowu mieli pracę
Zamiast PKS będzie jeździł Woś Davkam albo jeszcze inny przewoźnik .Co lepsi kierowcy pracę na pewno znajdą byle chcieli jeździć ale gorzej z dyrekcją .
o jakiej ty dyrekcji mówisz prezes jeden jest w radzie nadzorczej Dworce lubelskie ostatni prezes to przecież w-ce prezes firmy W ten co krzyczał że to on dal melona pożyczki a jak się okazuje nie było go na kontach artykuł w T.Z. nie martw się kruk krukowi oka nie wykole dziwię się że ci związkowcy mie powiadomili TVP sprawa dla reportera lub Państwo w Państwie
Zukowski swoimi decyzjami rozwalił PKS,a pózniej wydał dercyzję o warunkach zabudowy na tym placu,ścierając z powierzchni ziemi wszystko co przez lata zostało wypracowane przez mieszkańców miasta i okolic,widać golem okiem,ze to wszystko jest grubymi nićmi sSZYTE.Proponuje,żeby związkowcy poszli pod jego dom,po przysłowiwą zupę z wkładką.
Gość pisze:Żukowski nie zdążył naprawić PKS ma kolejne 4 lata i na pewno coś poradzi, żeby PKS wrócił i ludzie znowu mieli pracę
Od kiedy PKS jest jednostką podległą miastu? :roll: Ale nie dziwię się, że tak piszesz. Twoja wiedza o uprawnieniach burmistrza - typowa dla pisowskiego elektoratu. Złudzenia też. Ocknij się, to co Żukowski schrzanił w sprawie PKS będąc jeszcze wojewodą - jest nie do naprawienia :x
Gość pisze:Zukowski swoimi decyzjami rozwalił PKS,a pózniej wydał dercyzję o warunkach zabudowy na tym placu,ścierając z powierzchni ziemi wszystko co przez lata zostało wypracowane przez mieszkańców miasta i okolic,widać golem okiem,ze to wszystko jest grubymi nićmi sSZYTE.Proponuje,żeby związkowcy poszli pod jego dom,po przysłowiwą zupę z wkładką.
Wiele firm przegrywa z konkurencja.Wyscie przegrali z busikiem majac milionowe tabory, place, wszystko przejedliscie.Zwiazkowcy nie wiedzieli ze zaklad trzeba odchudzic i przeksztacic w realnie dzialajaca spolke?Nie wiedzieliscie tez ze laczac sie z Lublinem oddajecie mu prawo do dysponowania waszym majatkiem?iedzieliscie ale podtrzymywalo to istnienie Pksu i na to przystaliscie.Mysleliscie ze jak kazdy kurs jest na minusie to bedzie to trwac wiecznie?Jakby wam Wojewoda wtedy zaproponowal zwolnienie czesci pracownikow, sprzedanie duzych autobusow , zakup busikow i konkurowanie zprywac iarzami , ktorzy zanizaja ceny biletow az do wykonczenia ktorejs strony, to co by uslyszal?Nic nie bylo robione wbrew zwiazkom zawodowym.Watpie czy Pks mial wogole jakies zyski nawet w czasach gdy kierowcy wypychali pasazerow bo juz nie bylo miejsc.
Gość pisze:Gość pisze:Zukowski swoimi decyzjami rozwalił PKS,a pózniej wydał dercyzję o warunkach zabudowy na tym placu,ścierając z powierzchni ziemi wszystko co przez lata zostało wypracowane przez mieszkańców miasta i okolic,widać golem okiem,ze to wszystko jest grubymi nićmi sSZYTE.Proponuje,żeby związkowcy poszli pod jego dom,po przysłowiwą zupę z wkładką.
Wiele firm przegrywa z konkurencja.Wyscie przegrali z busikiem majac milionowe tabory, place, wszystko przejedliscie.Zwiazkowcy nie wiedzieli ze zaklad trzeba odchudzic i przeksztacic w realnie dzialajaca spolke?Nie wiedzieliscie tez ze laczac sie z Lublinem oddajecie mu prawo do dysponowania waszym majatkiem?iedzieliscie ale podtrzymywalo to istnienie Pksu i na to przystaliscie.Mysleliscie ze jak kazdy kurs jest na minusie to bedzie to trwac wiecznie?Jakby wam Wojewoda wtedy zaproponowal zwolnienie czesci pracownikow, sprzedanie duzych autobusow , zakup busikow i konkurowanie zprywac iarzami , ktorzy zanizaja ceny biletow az do wykonczenia ktorejs strony, to co by uslyszal?Nic nie bylo robione wbrew zwiazkom zawodowym.Watpie czy Pks mial wogole jakies zyski nawet w czasach gdy kierowcy wypychali pasazerow bo juz nie bylo miejsc.
Bardzo trafne spostrzezenie!!!!!!!!!!!! nic dodac , nic ujac ----tylko niektórzy ,,ciapciarze" nie moga sie z tym pogodzic
Ale macie zmartwienia. Aktualnie PKS Tomaszowski robi aż 12 kursów. Niebotyczna ilość. Z tej puli 8 kursów lokalnych. Magistrat za mniejszą subwencje niż dla PKSU dołoży Agmarowi lub innej lokalnej firmie za utrzymanie kursów na relacjach obsługiwanych przez PKS. Do tego jeszcze dołożą kase Bigbusowi lub Albatrosowi za jazdę na Warszawę wygodnym autobusem oraz stworzenie nowego połączenia do Rzeszowa. Dopłacając za połączenia normalnej firmie miasto może wyjść o niebo lepiej niż utrzymując PKS. Standard Albatrosa porównaniu do pksu to jak maluch i mercedes. ;). Rozmawiałem z byłymi pracownikami PKSu. Oni już teraz pracują w Albatrosie i nie chcą wracać do PKSu, bo w konkurencji jest lepsze zarządzanie.
marozm pisze:Ale macie zmartwienia. Aktualnie PKS Tomaszowski robi aż 12 kursów. Niebotyczna ilość. Z tej puli 8 kursów lokalnych. Magistrat za mniejszą subwencje niż dla PKSU dołoży Agmarowi lub innej lokalnej firmie za utrzymanie kursów na relacjach obsługiwanych przez PKS. Do tego jeszcze dołożą kase Bigbusowi lub Albatrosowi za jazdę na Warszawę wygodnym autobusem oraz stworzenie nowego połączenia do Rzeszowa. Dopłacając za połączenia normalnej firmie miasto może wyjść o niebo lepiej niż utrzymując PKS. Standard Albatrosa porównaniu do pksu to jak maluch i mercedes. ;). Rozmawiałem z byłymi pracownikami PKSu. Oni już teraz pracują w Albatrosie i nie chcą wracać do PKSu, bo w konkurencji jest lepsze zarządzanie.
pierdu pierdu
PKS jednostce samorządowej nie był podległy,pisząc,że pan Zukowski jest winy obecnej sytuacji PKS,oczywiście,że mam na myśli GENIALNĄ DECYZJĘ przyłączenia PKS Tomaszów do PKS Wschód,wówczas Pan Zukowski był wojwodą lubelskim i to była wyłącznie jego decyzja,czyzbyś już zapomniał???stawiam ci pytanie cz według Ciebie była ona właściwa???
marozm pisze:Ale macie zmartwienia. Aktualnie PKS Tomaszowski robi aż 12 kursów. Niebotyczna ilość. Z tej puli 8 kursów lokalnych. Magistrat za mniejszą subwencje niż dla PKSU dołoży Agmarowi lub innej lokalnej firmie za utrzymanie kursów na relacjach obsługiwanych przez PKS. Do tego jeszcze dołożą kase Bigbusowi lub Albatrosowi za jazdę na Warszawę wygodnym autobusem oraz stworzenie nowego połączenia do Rzeszowa. Dopłacając za połączenia normalnej firmie miasto może wyjść o niebo lepiej niż utrzymując PKS. Standard Albatrosa porównaniu do pksu to jak maluch i mercedes. ;). Rozmawiałem z byłymi pracownikami PKSu. Oni już teraz pracują w Albatrosie i nie chcą wracać do PKSu, bo w konkurencji jest lepsze zarządzanie.
Dlaczego magistrat ma płacic busiarzom subwencje ? jezeli wiekszosc osób była oburzona tym ze pks takowe otrzymuje.
maxmix pisze:marozm pisze:Ale macie zmartwienia. Aktualnie PKS Tomaszowski robi aż 12 kursów. Niebotyczna ilość. Z tej puli 8 kursów lokalnych. Magistrat za mniejszą subwencje niż dla PKSU dołoży Agmarowi lub innej lokalnej firmie za utrzymanie kursów na relacjach obsługiwanych przez PKS. Do tego jeszcze dołożą kase Bigbusowi lub Albatrosowi za jazdę na Warszawę wygodnym autobusem oraz stworzenie nowego połączenia do Rzeszowa. Dopłacając za połączenia normalnej firmie miasto może wyjść o niebo lepiej niż utrzymując PKS. Standard Albatrosa porównaniu do pksu to jak maluch i mercedes. ;). Rozmawiałem z byłymi pracownikami PKSu. Oni już teraz pracują w Albatrosie i nie chcą wracać do PKSu, bo w konkurencji jest lepsze zarządzanie.
Dlaczego magistrat ma płacic busiarzom subwencje ? jezeli wiekszosc osób była oburzona tym ze pks takowe otrzymuje.
Magistrat musi płacić, bo połączenia lokalne nigdy nie są rentowne. Mamy wybór przystępna cena za dojazd do szkoły, pracy w Tomaszowie, Zamościu + dotacja. Drugi wariant to ceny rynkowe na granicy opłacalności z ograniczeniami kursów do najbardziej dochodowych. Drugi wariant jest szkodliwy społecznie, bo powoduje wykluczenie osób z dostępu do transportu publicznego.
Nie mam na to dowód, ale nie zdziwiłbym się, jakby jedna z firm jeżdżących na trasie Tom-Zam dlatego podwyższyła ceny z 5 do 10 zł, gdyż zabrano im dotacje dawaną pod stołem.
W interesie Tomaszowa i Zamościa jest wysoki standard na poziomie Albatrosa. Dzięki temu osoby pracujące w Lublinie, Warszawie mogą chętniej, częściej wracać w rodzinne strony i tutaj wydawać zarobione pieniądze. Ew. wspieranie firm transportowych ma wymierne korzyści dla lokalnego rynku.
Gość pisze:PKS jednostce samorządowej nie był podległy,pisząc,że pan Zukowski jest winy obecnej sytuacji PKS,oczywiście,że mam na myśli GENIALNĄ DECYZJĘ przyłączenia PKS Tomaszów do PKS Wschód,wówczas Pan Zukowski był wojwodą lubelskim i to była wyłącznie jego decyzja,czyzbyś już zapomniał???stawiam ci pytanie cz według Ciebie była ona właściwa???
Zrzucasz wine na kogos kto mial 100 takich spraw na glowie.Jesli nie bylo konsultacj a na pewno byly ze zwiazkami na temat polaczenia to mozna strajkowac.Zwiazki zgodzily sie na polaczenie bo nie bylo zwolnien.Ciezko komus z paczki powiedziec ze jest do zwolnienia jak i wszedzie.Wojewoda z TL zgodzilby sie na wszystko co zaproponujecie, jeszcze by pomogl cos dla miasta zrobic.Spuszczaliscie paliwo przez lata a potem Wojewodo ratuj.Teraz a czemu nas nie uratowales , skandal, biedni zwolnieni!Jak ludzie korzystaja z innych lub wlasnych to jest mniej klientow to trzeba sie do tego dostosowac.Nie rozumiem jednego .Jak tak liczna grupa zawodowa i madra bo przeciez do kierowcy PKS to nie podchodz, dala sie wykiwac jednemu busikowi majac od komuny setki pojazdow, warsztaty, budynki.Was nie powinno sie ratowac tylko jeszcze w d... nakopac
Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”